15 oktober 2010

Fan va dålig jag är på att uppdatera numera. Vet inte varför jag blivit så dålig faktiskt. Måste vara för jag inte hade mycket till liv innan jag flytta till Stockholm :P Jag jobbar mycket mer än vad jag gjorde innan och allt känns 10 gånger bättre här. Och jag har Johan förstås. Bästa av allt :) Plus att jag är närmre Ewe :D Allt är mycket bättre som sagt.

Hm, vad har hänt sen förra veckan? Kommer inte ihåg. Har inte gjort så mycket mer än jobbat. Var på konferens med jobbet i måndags och i tisdags. Det var ganska trevligt. Speciellt tisdagen, även om dagen var lång. I måndags var vi bara på vandrarhemmet och prata massa, och hade inventering av rummen. Började vid 13 och var klara vid 18. Sen i tisdags skulle vi träffas på vandrarhemmet af Chapman, den där stora gamla båten som ligger på Skeppsholmen.

Anyways.. klockan 9 träffades vi och åt frukost sen satt vi mest och gick igenom massa massa saker på datorn/projektorn. Blev väldigt mycket sittande och mat. Åt god lunch vid 13, nån köttbit och god sås och sallad. Sen kaffefika vid halv 4. Sen var vi äntligen klara vid 18. Tog en fördrink på något ställe i närheten. Sen gick vi mot Wallmans Salonger som ligger typ bakom Grand Hotel i nån gata ner. Blev 3 rätters middag med live show. Var riktigt kul. Servitriserna uppträdde medans vi åt :P Varade mellan halv 7 till ungefär halv 11. Så 3 timmar satt vi där. Hade inte med mig kameran så det fick bli halvkassa bilder med mobilen.


Konstig bild, men jag missade honom precis. Hänger en kille i grönt till höger :P


Alla tog blåa linjen hem utom Ebba och Lena som körde. Fast alla hoppa av vid t-centralen medans jag åkte vidare hem. Var hemma lite efter 23. Kröp ner i sängen brevid en sovande Johan. Försökte att inte väcka honom men han vakna ändå. Tur att man var ledig dagen efter :)

Jobbade igår och idag. Kom försent idag. Typ 20 minuter pga SL. Fan va jag ogillar dem starkt. Tur att det inte stod några gäster och väntade när jag kom. Jag fick stressa som fan men jag hann. Sen ovan på allt, spillde jag ut kaffe på golvet :P Just my luck..

Fan va kallt det har blivit också! Frös som tusan både igår och idag. Jag måste verkligen köpa mig en vinterjacka, halsduk, mössa och vantar när jag får lön. Det ska tydligen bli riktigt kallt inatt. Havsiskallt. Och kanske snö. Hoppas till gudarna att det inte snöar. Snö är det sista jag vill ha just nu!

Äntligen fredag och helg! Men jag är pank. Har 17 kr på kontot :P Så det blir att bli inomhus och mysa i värmen i stället. Inget mig emot :) Bara 1½ vecka kvar till löning! Räknar ner dagarna!

Nu ska jag fortsätta titta på Idol. Fan va dåliga de flesta är. De kan ju inte sjunga alls. Den ända som är bra är Olle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0