24 november 2010

Idag är det 1 månad kvar till Julafton :P

Hm jag känner ingen motivation alls till att uppdatera idag. Men jag känner ändå att jag måste skriva något. So here goes nothing eller något :P

Vaknade ganska så sent igår, klockan 11. Det hade väl varit ganska normalt för mig annars men sen jag flytta ihop med Johan har vi alltid vaknat runt 9-10 tiden. Weird :P Anyways..

Tog det lugnt, duscha och åt frukost sen när jag titta på klockan var den typ 13, och jag och Ewe skulle mötas klockan 14 inne i stan så då fick jag lägga på ett kol. Tur att man bor något nära stan i alla fall, tar typ 15-17 minuter in :)

Först gick vi till Gina Tricot, eftersom Ewe hade fått ett present kort av sin moster. Men hon hittade inget så vi gick vidare till Gallerian och till BR. Jag skulle köpa en leksak till Neo. Det första vi såg var typ massa Toy Story leksaker. Jag vill också ha en Woody och Buzzlighter :D Synd att de var så dyra. Kosta mellan 400-800 kr.

Hittade till slut en rymdpistol till Neo. Ewe hjälpte mig att slå in den fint :P Sen gick vi vidare till den andra Gina Tricot, men där var stängt för renovering, typiskt. Så vi bestämde oss för att åka hem i stället. Köpte med oss jätte goda lussebullar också, fyfan va goda de var. *dreglar*

Var pisskallt ute också vi höll på att frysa ihjäl, och halt.. Ewe höll på att halka precis utanför hennes hus, hon skrek så gulligt.. hahaha ;D

Åt god mat som Ewes mamma lagat och titta på Vänner avsnitt, sen blev det lite bilder/videos och sen kröp vi under mysfilten och titta på en bra film. The Rebound. Bättre än vad jag trott. Rekomenderas starkt :)


Åkte hem vid halv 8, eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag. Satt vid datorn en stund innan jag gick och la mig. Somnade runt 22.30, men vaknade igen vid 1 tiden av att ungarna ovanför sprang fram och tillbaka. Till slut fick Johan nog, och gick upp och sa till dem. Och de slutade, som tur var annars hade jag blivit nuts. Var riktigt trött när klockan ringde imorse, höll på att somna om också. Men jag vaknade som tur var.

Var galet mycket snö ute också. Tur att det inte var några förseningar. Haha, btw, när jag satt på tunnelbanan så såg jag Lena (kollega) så jag vinka åt henne. Sen när vi skulle gå av gick jag bort till henne, så satt det en kille innan henne som trodde jag vinkade till honom, han var helt happyface när jag gick förbi.. haha pinsamt.

Var jätte seg på jobbet, men dagen gick ganska så snabbt ändå. Var så trött när jag kom hem att jag somna typ direkt. Sov kanske en halvtimme, sen kom Johan hem från arbetsförmedlingen. På tal om det, måste ta med mitt betyg från skåne så jag också kan gå dit.

Roligt citat från Johan:
Johan: "Jag kom på en jobbig sak nu.."
Jag: "Vad?"
Johan: "Man sitter på toa och bajsar, sen torkar man sig, men sen måste man bajsa igen.. asjobbigt ju"
Jag: *brister ut i gapskratt*

Hahaha he makes me so damn happy :P


Kommentarer
Postat av: Ewe

måste man ha betyg fortfarande? :S gud va löjligt. vad ska det spela för roll nu? skola o jobb är ju två helt skilda saker.

2010-11-24 @ 23:04:31
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0