Jag ser det snöar!

Så nu har den första snön kommit också. Det är värsta snöstormen ute just nu. Tur man är ledig så man slipper gå ut och slippa SL som säkert kommer krångla ännu mer nu när det är snö. Hoppas de är beredda på det bara.


Så här ser det ut, utanför vårat fönster just nu.

Har jobbat i helgen. Var kul faktiskt. Inte så mycket gäster som vi brukar ha. Förvisso är det ju november, och inte högsäsong. Såg att jag fått ett pass mindre denna veckan. Fan va surt. Känns som det bara är jag som blir drabbad när de ändrar om i schemat. Men jag ska ta upp det med Peter (chefen). Så jag ska bara jobba på fredag.

Skrev ut kopior av mitt CV på jobbet också, tänkte det var lika bra. Nästa gång jag är i stan kan man ju lämna några i affärer. Ska försöka leta lite jobb på arbetsförmedlingen också.

Har inte hänt så mycket mer dessa dagarna. Jag har funderat på att köpa gymkort, men jag velar fram och tillbaka om jag ska eller inte. Har lite fattigt med pengar just nu, och borde vänta tills nästa lön i stället. Men å andra sidan vill jag inte vänta heller. Jag vill komma igång med träningen NU! Eftersom Johan är typ ute och springer varje dag så känner jag att jag också MÅSTE börja träna. Jag vill också vara fit. Men som sagt jag får se hur jag gör.

Johan ladda ner Halloween boxen, så vi har sett några av de filmerna. Jag tycker helt klart att Halloween 20 år Senare är bäst. Och Josh Hartnett är med i den. Han är så söt :P Själva filmen är grymt spännande! Så den rekomenderar jag att ni ser.



Ska fortsätta se mina serier nu. Har redan sett Desperate Housewives, ska se Gossip Girl och 90210 nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0