Berömda listan =)

JAG:
kan se skräckfilmer själv? Ja, om den inte är allt för läskig :P
är snäll? Of course!
väljer högklackat före sneakers på en utekväll? Något mittimellan skulle jag tro.
sjunger i duschen? Nej
är galen? Lite är man väl :P
har tatuerat mig? Nej, men skull vilja.
någonsin frågat chans på någon? Hm kanske i lågstadiet :P
har något syskon? Ah, två stycken.
har sprungit från polisen? Nej
varit och sett någon världsartist? Ja, nångång i våras var det väl :D

VISSTE DU

att min senaste kyss - var i dag :)
att jag tror att - denna vinter kommer bli bra :)
att idag har jag - ätit pizza till frukost
att i kväll ska jag - mysa med Johan ;)
att mitt mål i livet är - få heltids jobb och vara lycklig
att jag nästan aldrig - kan spara mina pengar
att jag alltid blir tagen för att vara – the good girl :P haha
att jag känner mig som - en fattig drummel :P
att jag inte kommer ihåg - allting folk berättar för mig :P
att när jag vaknar på morgonenvill jag ligga kvar eller somna om om jag ska upp och jobba.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på olika människor jag gillar och vad jag vill ha
att jag verkligen inte tycker om - spindlar och människor som vill ha massa uppmärksamhet

VEM

kramade dig senast? Johan
pussade dig senast? Johan
ringde dig senast? Mamma
plingade du senast? Emelie, men hon svarade inte
var hemma hos dig senast? Ehm.. Ludde, Paul och Robert
var du hemma hos senast? Ewe

VAD

gör du och vad har du på dig? Sitter vid datorn bara, har på mig leggins och Johans hoodie :)
har du för sorts nalle? Nokia 6700 Classic.
spenderade du senast pengar på? Ett choklad jag aldrig fick! grrr
kommer hända för dig i vinter? Jobb, åka hem till skåne, ett bra nyår hoppas jag :)
käka du senast? Pizza till frukost :P
längtar du till just nu? till fredag, för då åker jag och älski till skåne :D
ska du göra imorgon? kanske träffa ewe :)


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Förhoppningsvist är allt klart på söndag (=

2010-11-22 @ 16:32:43
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Ewe

att jag inte kommer ihåg - allting folk berättar för mig :P



HAHA dagens sanning :D

2010-11-22 @ 16:59:39
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0