4 november 2010

Gud vilken seg vecka det har varit. Vill bara den ska ta slut typ. Men imorgon är det fredag i alla fall, och jag ska jobba i helgen vilket ska bli kul. Har ju inte jobbat sen i onsdags förra veckan. Känns som det bara blir mindre och mindre pass. Jag måste verkligen söka nytt jobb. Tänkte jag skulle skriva ut lite CV och gå runt på stan och lämna de i olika butiker nästa vecka. Får leta lite på arbetsförmedlingens hemsida också. Så här lite kan jag inte jobba liksom. Nog om jobbprat.

I måndags hände inget, sen i tisdags träffade jag Ewe i stan vid 18 och åt middag. Ludde, Paul och Robert kom ända hit så då kunde jag lika bra träffa Ewe och låta killarna vara för sig själv :P

Åt på ett kebab/pizza ställe lite längre ner vid Hötorget. Jag beställde kyckling med pommes och Ewe nåt grillspett. Supergott. Var mysigt att bara äta och prata massa :) Sen åkte vi hem åt varsitt håll. Var hemma runt 20.30. Killarna var fortfarande kvar men gick en halvtimme senare.

Igår skulle jag träffat Therese, men det öste ned med regn och blåste så vi flytta fram det till imorgon i stället. Jag och Johan gick och handla lite på Willys, sen myste vi med film. Såg Candyman, en klassisk rysare från 90-talet. Jag gillar den men Johan tyckte bara den var löjlig :P Även om han blev rädd i en scen, vilket han inte vågar erkänna haha..

Och idag har jag varit hemma hos Ewe hela dagen nästan. Träffades vid t-centralen så vi åkte tillsammans. Jag köpte med mig en lite flaska julmust (vilket blir årets första) och en liten kladdkaka. Vi tittade på senaste Two and a half men, Gossip Girl och 90210 avsnitten. Sen åt vi jätte god middag som Ewes mamma lagat. Typ biffar i nån god sås och potatis till. Fick matorgasm typ, så jäkla gott var det. Hemmalagat är fan bäst!!

Efter maten titta vi på lite gamla bilder och videos från bla. nyår och från i lördags. Sen blev det Step Up med snygga Channing Tatum. Efter filmen åkte jag hemåt. Tar fan över en timme att komma hem :P Och dryga fotbollsfan på tunnelbanan som skriker och har sig. Orka med sånt.



Skönt att vara hemma i värmen och hos Johan <3

Ska som sagt träffa Therese imorgon klockan 14. Sen får jag se vad fredagen har att erbjuda. Blir kanske bio med Johan sen på kvällen. Jag är sugen på att se Paranormal Activity 2, men vet inte om jag vågar.. så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha visst e mammas mat god :)

2010-11-05 @ 13:44:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0