21 november 2010

Då var min jobbhelg över igen :) Har gått ganska så fort faktiskt, och det är så roligt att jobba med Jonahtan :P Han skrämde mig imorse. Jag höll på att plocka fram frukosten så står han utanför fönstret, och när jag vänder mig om blir jag skiträdd haha.. Jäveln! :P

Var väldigt seg idag, sov väl helt okej i natt men jag var ändå väldigt trött imorse och jag blev bara segare och segare på jobbet. Trodde jag skulle behöva jobba över för de hade konferens för STF, så jag kunde inte riktigt städa eftersom de satt där. Men jag hann bli klar till klockan 14.00. Innan jag åkte hem fika jag och Jonahtan med kanelsnäcka och lite glögg. Så himla gott. Dock var den alkoholfri, inte lika gott men helt okej. Måste köpa hem lite glögg och lussebullar.

När jag stod och vänta på tunnelbanan blev jag så sugen på choklad så jag stoppa in en tjugolapp i godisautomaten, men så stod det bara ur funktion/fel kod. Så den jäveln svalde min tjugolapp. Fan va sur jag blev, så jag blev 20 kr fattigare och inget choklad fick jag heller. Grrr!

Var hemma vid ungefär 15. Tog lite flingor, sen gick jag och la mig direkt, och somnade på stuts. Sov säkert 1½ timme. Vaknade precis innan Johan kom hem vid 17.15. Sen beställde vi pizza, hur gott som helst. Mums. Var längesen jag åt det så det kändes extra gott. Orkade dock bara halva :P Känns som jag börjat bli mätt på mindre och mindre, vilket är bra, så går man inte upp i vikt :P

Nu är jag ledig i 2 dagar sen ska jag jobba på onsdag igen. Och sen är det bara 2 dagar kvar tills vi åker ner till Skåne :) Wiie. Ska bli så kul. Ser mest fram emot att se Nova och Neo. Nova har ju börjat gå och prata lite, och Neo pratar jätte mycket. Kom på att jag måste köpa med presenter till dem :) Får göra det i veckan.

Just det, var på bio i fredags med Ewe. Hon fyllde 21 år, och eftersom jag inte kunde följa med ut sen på kvällen så fira vi det med att se nya Harry Potter filmen. Den var grymt bra. Jag var lite förvirrad i början för det var så längesen jag såg den senaste filmen men det kom tillbaka. Denna var en av de bästa filmerna hittentills. Och det kändes inte alls som den var 2½ timme lång, man var helt inne i filmen. Så den rekomenderar jag att ni ser!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha man kan inte lita på de där automaterna alltså :P

2010-11-21 @ 22:21:01
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0