15 november 2010

Jag mår mycket bättre nu! Förkylningen är nästan helt borta. Blev förkyld i torsdags och idag, måndag är den nästan borta. Så fort har det aldrig gått innan. Så jag ska verkligen inte klaga :D Men nu har jag fått ont i min visdomstand! Gör så himla ont när jag ligger på vänster sida eller om jag äter på den sidan. Så himla typiskt. Jag har inte råd eller jag vill inte lägga ut pengar på att gå till tandläkaren. Jag funderar på att vänta några dagar till och se om det går över.

Igår var det fars-dag så jag och Johan var hembjudna till hans familj på middag vid 18.30. Var trevligt och god mat, blev majskyckling, ugnsbakade potatis och god sås :) Stannade till ungefär 21.

När vi kom hem började vi titta på filmen Cursed. Handlar om två syskon som är på väg hem, men krockar med en annan bil. När de ska försöka rädda den andra tjejen som sitter fast blir hon indragen i skogen av någon/något. Mer säger jag inte. Spännande film. Rekomenderas.


Idag ska jag på jobbintervju. Säljarjobb på Metro. Mer vet jag inte. Ska vara vid Globen Shoppingcentrum klockan 14. Får se hur det går :) Hoppas jag hittar dit bara.

Och imorgon ska jag jobba igen. Hoppas bara det inte regnar!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag håller tummarna för att ditt tandkrångel ska gå över, har hört att det kan vara massa krångel med visdomständer.. inga billiga historier heller.



Cursed e bra :)



Nu vet jag nog vart du ska. Uniflex i Globen? Jag har varit på min enda jobbintervju där. Då var man flera som var inkallade till intervju, oså satt man i nåt rum tillsammans först, kändes som att gå i skolan haha. Men den gick inget vidare. Och det var inte för någon särskilt tjänst heller, det var mest för framtida bruk, om det skulle dyka upp att de behövde folk.

2010-11-15 @ 12:51:52
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0