12 november 2010

Äntligen fredag, äntligen helg.. Och jag är sjuk. Förkyld once again. Som jag skrev i förra inlägget är detta något sorts rekord för mig. Har varit förkyld säkert 4-5 gånger bara detta året, och det är inte slut än heller. Skulle inte förvåna mig om jag blir det igen när jag och Johan åker ner till Skåne i slutet av månaden. Men jag ska kurera mig med massa vitaminer.

Skulle egentligen jobbat idag men sjukanmälde mig igår, kände att jag kommer inte orka jobba. Höll också på att svimma när jag gick av tunnelbanan igår. Johan skulle jobba och jag var tvungen att ha nässpray, så det var bara att bege sig ut i kylan själv. Yrseln gick över efter lite mat i magen och en ipren och lite sömn.

Sökte massa jobb igår, och idag när jag satt och åt frukost ringde ett nummer jag inte kände igen. Var en tjej från Uniflex som ville att jag skulle komma på intervju på måndag. Är som försäljare för Metro, tror jag det var. Får reda mer på måndag klockan 14 :)

Har tittat på senaste Grey's Anatomy, tänkte se The Vampire Diaries nu, men ska se om Johan vill mysa lite i stället ;)

Håller på att ladda 127 Hours. Ska se den imorgon när jag är helt ensam hemma :) Den är baserad på en verklig händelse, den verkar grymt bra och spännande. Och James Franco är en av mina favorit skådespelare!


Kommentarer
Postat av: Ewe

vampire diaries va inte fullt lika bra som vanligt, men slutet va spännande :)

2010-11-12 @ 21:38:37
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv:_ haha ja den var vidrig!

2010-11-13 @ 10:44:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0