Lite shopping

Sitter och myser i soffan och tittar på Eurovision Song Contest 2010 Semifinal. Anna Bergendahl tävlar idag. Får ju hoppas hon kommer med, även om jag inte bryr mig så värst mycket om Eurovision. Det är bara ett sånt program man slötittar på eller har på i bakgrunden när man gör annat.

Sov konstigt inatt igen. Hade konstiga drömmar. Har dock glömt alla nu. Mamma sa att jag prata i sömnen när hon gick imorse. Inget jag kommer ihåg nu, märkte bara att hon kom in och titta till mig ;D

Var och tränade idag för första gången på ganska så länge. Tränade innan jag åkte till Stockholm, sen svulla vi typ bara men tränade en gång med Ewe, men det var inte så länge och intensivt. Var ganska så segt idag. Blev bara 30 minuter på bandet och sen 20 minuter maskiner. Har märkt att jag har fått sämre motivation på sistonen. Va tusan liksom? Ge mig motivation någon!

Sen cykla jag hem igen. Vänta på mamma. När jag kom hem hade jag fått mina bilder som jag beställde i måndags eller när det var. Så jag satte in dem i album. Kul att ha alla samlade :)

Fick mina tågbiljetter idag också. Wiiie. Jag kan inte vänta längre. Typ en månad kvar. Känns länge. Men sist det var en månad kvar gick det hur snabbt som helst. Hoppas det gör det denna gången också. Bara inte veckan där går snabbt, den ska gå låååångsamt tack :)

Mötte mamma, fick ett litet shopping sug, så efter vi ätit så gick jag in på Vero Moda och hittade två supersnygga klänningar att ha i sommar. En randig och en svart. Perfekt till leggins eller med bara ben, bruna då helst ;D Ser ungefär likadana ut, den svarta har en dragkedja där bak bara. Skönt material också :)



Såg klart Vampire Diaries igår. Mycket spännande sista avsnitt. Vill ha mer! Nu har jag typ inget mer att se. Nästan alla serier tar "semester" nu. Tur att True Blood börjar i juni. Jag övertala Johan att vi skulle ha True Blood maraton när jag kommer ;D

Tänkte jag skulle shoppa lite mer imorgon. Vill ha lite fler snygga leggins och tunikor. De jag har nu är så tråkiga och gamla. Nytt och fräscht ska det vara till sommarn :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

nice med shopping.. :) känns som en annan värld för mig nu. visst var det katherine i slutet på VP?

2010-05-27 @ 21:55:37
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0