My girl wants to party all the time

Har fått den låten på skallen nu. Går runt och sjunger "My girl wants to party all the time party all the time.." ;D Den blir aldrig uttjatad tycker jag.

Hmm.. vad har hänt? Inte mycket. Igår blev jag dock riktigt pissed. Såg att Nordea hade dragit av 95 kr från mitt konto. Nån trasseringsavgift. Jag hade tydligen övertrasserat mitt konto den 21 april. Vilket jag inte har något minne av. Ringde innan och förhörde mig, och dom sa att jag hade handlat på kortet fast jag inte hade haft pengar och att jag skulle kolla upp vad jag handlat eller nåt. Men jag orkar inte krångla. 95 kr är väl inte så hemskt mycket. Det får gå för denna gången.

Idag sola jag i 30 minuter. Fan va skönt det var. Var extra skönt för det blåste så himla kallt ute. Känns som januari igen ffs. Dock brände jag mig lite ;O Sen stack jag och träna direkt efter, vilket inte var en sån bra idé. Var helt seg i kroppen efter jag solat, så jag höll på att somna på gåbandet. Men jag klara i alla fall 45 minuter. Sen tog jag några maskiner.

Imorgon ska jag jobba. Ville verkligen inte eftersom jag ska jobba lördag och söndag också. Men jag tänkte på pengarna. Känns som jag bara tänker på pengar ;D haha.. Men man får ta vara på det dagarna man får jobba. Det är ju inte så hemskt många jämfört med alla andra som jobbar 5 dagar i veckan.

Såg klart Alice in Wonderland för nån dag sen. Med Johnny Depp och några till. Not my kind of movie. Gillade inte den speciellt mycket. Tyckte bara den var väldigt konstig. Har heller aldrig gillat den tecknade versionen. Men smaken är som baken.



Tänkte se film innan jag ska sova. Assault on Precinct 13 med bl.a. Ethan Hawke.

Kommentarer
Postat av: Ewe

oh assault filmen e mkt bra =) haha men d är d man får tänka på när man ska jobba.. pengarna! what else?

2010-05-06 @ 22:13:00
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0