Löning

DAGENS...

Frukost:
Två mackor med ost, gurka, tomat och en kopp varm choklad
Lunch: Två ostbullar plus en burk cola (måste börja äta nyttigare igen!)
Middag: Får se. Är sugen på Chicken Noodles ;D
Godis: Inget
Vill Ha: Nya kläder och skor!
Humör: Ganska bra, lite små trött bara
Gjort: Jobbat
Planer: Ta en powernap
Köp: Två bullar, en burk cola och laddat busskortet
Låt: OMG - Usher ft. will.i.am
Tittar på: Blir Vampire Diaries senare :)
Bästa: Dunno
Sämsta: Att det blåser så mycket
Sjuka: Inget
Väder: Lite sol, med moln och blåsigt ;P
Saknad: Johan och Ewe!!

Blir en kort update. Håller snart på att somna här. Fick bara 4 timmars sömn inatt men jag får skylla mig lite själv som sitter uppe så länge, men ibland kan man bara inte slita sig från datorn, speciellt om man varit borta från den i nästan 2 veckor ;D My precious!

Igår såg jag klart alla Desperate Housewives avsnitt. Väldigt spännande, kan inte bärga mig tills en ny säsong kommer. Tänkte se klart Vampire Diaries senare ikväll också.

Jobbade som sagt idag. Var jobbigt att gå upp 5, men mamma var uppe också så det gjorde saken lite lättare. Det blåste jätte mycket, stod och frös när jag vänta på bussen.

Min favorit kollega Senait jobba natten, så vi hade mycket att prata om. Hon är så rolig alltså. Gotta love her. Hade runt 20 gäster så det var lugnt och skönt. Blev klar tidig också. Fick mitt sommar schema, finally! Har inte tittat så noga på det än. Men det blir säkert bra :)

Nu ska jag powernapa.. zZzz..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja visst va DH bra, och nu är han tillbaka. Han Mary Alices man, minns inte vad han hette. Får se vad som händer då :P Håller på o ser Vampire Diaries nu jag med..

2010-05-25 @ 14:51:57
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0