It's all about Love

Jag var riktigt uttråkad så det blev lite kärleks frågor ;D


Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
Jag skulle nog aldrig riktigt kunna förlåta honom. Visst går det att fortsätta ett förhållande fast den ena varit otrogen men förhållandet kommer aldrig vara 100% för man har svikit de förtroendet som tog tid att bygga upp plus att han skulle få kämpa mycket för att lyckas få tillbaka mitt förtroendet igen.

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)

1 men inget seriöst förhållande än så länge ;/

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

Jag vet inte riktigt. Egentligen inte om man ser på alla dagens par som gifter sig och sen skiljer sig. Det har blivit så vanligt att göra det tycker jag. Så det spelar nog ingen roll om man är gift eller inte. Älskar man varandra så ska det inte betyda att man måste gifta sig.

Blir du lätt kär?

Nej det kan jag inte påstå. Jag måste först få ett förtroende till killen. Sen kan jag nog falla pladask :)

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Självklart är utseende en viktig del, man vill ju inte att han ska se ut som en luffare eller nåt ^^ Men vad faller jag mer för? Hm, hur han är som person, om man kan lita på honom, om han får en att må bra, får en att le och skratta, och att han ställer upp för en, en sån kille faller jag för :)

Vad är det mest avtändande du vet?

Fötter och dålig andedräkt.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Jätte viktigt är det väl inte, men kul om man har en sak gemensam i alla fall.

Hur länge varar dina förhållanden?

Har som sagt inte haft något seriöst förhållande än så det kan jag inte svara på.

Har du fått ditt hjärta krossat?

Nej tackar gudarna att jag inte har fått det, yet.

Vad är det mest romantiska du varit med om?

Kan inte komma på något jätte romantiskt. Men gulliga sms har man fått ^^

Hur raggar du?

Haha jag brukar inte ragga, det är så jobbigt. Händer det så händer det.

Har du en "utseendetyp" hos killar?

Inte mer. Men innan blev jag svag för mörk håriga killar. Så länge killen klär sig ordentligt och har bra hygien så funkar det för mig :)

Beskriv en perfekt första dejt:

Om det är på våren/sommaren kan man ju ha en mysig picknick, med god mat och ett gott vin och sitta och titta på solnedgången. Kanske gå på bio efteråt, och om man inte vill gå skilda vägar sen så kan man ju spendera natten tillsammans och mysa ^^ Det låter bra :)

Vem var din första kärlek?

Första oseriösa kärlek hette Alexander ^^ Tror vi gick i 4an eller i 5an. Har dock inte haft någon första stora seriösa kärlek än. Men det kommer väl hoppas jag ^^

Vad tycker du om att ha sex på första dejten?

Om man verkligen gillar personen så why not. Men om man inte har nån tillit till varandra och man är lite osäker så ska man nog avstå.

Vad tycker du om one night stands?

Okej för stunden, men inget man vill ha under en längre tid. Inte jag i alla fall.

Hur är du som flickvän?

Jag vet inte riktigt. Jag hoppas jag är en bra flickvän. Jag är en väldigt kärleksfull person som gillar att få andra att må bra så jag hoppas jag blir en bra flickvän ^^


Kommentarer
Postat av: Ewe

Kul me lite kärleksfrågor ;D

2010-05-02 @ 14:18:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0