Almost time

Vid denna tiden imorgon sitter jag på tåget till Stockholm. Kan inte fatta att det är imorgon. De sista veckorna gick så himla fort :) Veckan där kommer säkert att gå fort också bara för det.

Tränade igår. Blev en hel timme på bandet. Var ett tag sen jag orka en hel timme. Sen blev det några maskiner. Hade tänkt att träna idag också, men jag väntar på ett telefonsamtal från min läkare. Han skulle ringt 11.45, och nu har det gått 1½ timme. Hoppas verligen han ringer snart. Och hoppas jag får tabletterna utskrivna! Jag ger honom 30 minuter till sen drar jag till gymmet. Får ha mobilen med.

Ska tvätta och packa väskan idag. Får skriva upp vad jag ska ha med så jag inte glömmer något. Haha, drömde faktiskt inatt att jag glömde både tågbiljetterna och mitt PS2. Det var ju inte så lyckat. De två viktigaste sakerna ;D

Mamma jobbar till 19 idag så jag tänkte äta lite chicken noodles till middag, var ett tag sen. Och det är så himla gott. Skulle kunna äta det varje dag.

Såg klart första Ghostbusters filmen igår. En av mina favorit filmer. Behöver nog inte ens skriva om man den handlar om ;D Titeln säger det mesta. Rekomenderas att ni ser :)


Ska se den andra senare ikväll om jag hinner ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha vore inte så lyckat att glömma singstar skivorna heller ;)



haha vad är ghostbusters egentligen? springer de runt o letar spöken? ser ju skittöntigt ut ;p

2010-05-11 @ 13:50:04
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0