7 maj 2010

Sådär, nu har jag suttit snart i en timme och ändrat om på färger och allt här i bloggen. Det blev bajsbrunt och guldigt ;D I like it. Ska ändra headern också. Men det får bli en annan dag. Orkar inte mer nu.

Känns som jag går på mina reservbatteri just nu. Är hur trött som helst nu. Skulle kunna somna närsom. Tänkte ta en powernap när jag skrivit klart här.

Var supertrött imorse. Ville verkligen inte stiga upp ur min varma säng. Men jag var så illa tvungen att jobba ju. Och frös gjorde jag också när jag stog och väntade på bussen. Hade bara min jobbtröja och min vårjacka på mig. Skulle ha tagit vinterjackan för så jäkla kallt var det.

Senait hade jobbat natten så det var kul och träffa henne igen. Ska antagligen träffas på måndag och ta våran "lunch" som vi bara skjuter upp.

Det blev ganska så stressigt mellan 7-8. Alla ville äta då tydligen. Efter det gick klockan vääldigt sakta. Då hann jag med och äta min frukost i alla fall. Var mycket att städa i gästköket också. Hatar när man inte kan diska och sätta in disken efter sig! Så det blev lite extra jobb med det. Och masssssor av sopor. Massa öl-flaskor, uuuh det luktar så äckligt egentligen. Sen fick jag leverans från Servera och Pågen, så blev ännu mer extra jobb att packa in allt i kyl/frysarna.

Blev klar vid 12.45. Hann med 132an, så jag slapp gå den långa vägen hem ;D När jag kom hem hade jag fått brev från posten, hämta mitt paket från H&M. Men jävlarna har packat ner fel tröja. De packa ner en kortarmad, ful mönstrad tröja i stället för en vit halv armad tröja! Fan va sur jag blev, ville ha med den till Stockholm. Varför ska alltid jag drabbas av sånt här? Så den åker tillbaka! Det andra var en morgonrock och ett nattlinne, dom blev jag nöjda med :)

Såg en grymt bra film igår innan jag somna. Assault on Precinct 13, med Ethan Hawke och Laurence Fishburne. Handling: Det är nyårsafton och på polisstation nummer 13 jobbar poliserna Jake och Jasper sin sista dag innan byggnaden ska rivas. Men det blir inte den lugna kväll de sett fram emot. På grund av en snöstorm får de ta emot en buss med kriminella varav en av dem har mördat en polis och har både korrupta poliser och maffian efter sig. Det blir en tuff natt där de två poliserna blir tvungna att samarbeta med fångarna för att överleva.
Väldigt spännande. Rekomenderas :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Snygga färger darlo, bara headern som fattas nu ;)



Jävligt kallt var det :O



Haha var tvungen att skratta lite när jag läste om din tröja.. vilken attans otur! klantarslen :P

2010-05-07 @ 18:35:07
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0