31 maj 2010

Har jobbat i helgen bara. Hade ganska så många gäster båda dagarna så det blev ingen lugn stund. Blev smått irriterad på en grupp tonårstjejor som gjorde lite som dom ville. Men det är bara till att bita ihop när man träffar på såna ;D

Cyklade i lördags, vilket jag ångrar. Jag försov mig så jag hade inget annat alternativ. Det blåste som tusan, och givetvis hade jag motvind. Var helt slut när jag kom till jobb. Men igår tog jag bussen, mycket skönare och bekvämare :)

Igår var det morsdag, grattis i efterskott mami ;) Så TT kom med barnen och Henrik kom lite senare. Vi åt tacos till middag, gott :) Men fick inte riktigt äta i lugn och ro eftersom Neo ville leka, och satt inte still en sekund. Efter all lek och bad tog vi en lång powernap, 2 timmar. Det behövdes. Sen när de gick vid 20 tiden fick jag djävulskt ont i ryggen. Så nu har jag typ ryggskott, kan knappt röra mig, gör bara ont vad jag än gör. Men jag läste att om man rör på sig så läker det fortare, så jag tänkte ligga här en stund i sängen bara för nu har jag en anledning att tycka synd om mig själv ;D Sen ska jag upp och röra på mig. Skulle tränat idag men jag tror jag avstår det. Tar en promenad eller nåt i stället, sen ska jag tvätta lite vid 16.

Jag hoppas det känns bättre imorgon när jag ska jobba. Det kommer bara ta dubbelt så lång tid för mig. Får be om hjälp av receptionen i så fall :)

Nu är det bara 23 dagar tills Stockholm. Wiiiiho.


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha shit hade glömt att du kmr hit snart igen.. jag bara 23 dagar? what? :P haha. lovely :D

2010-05-31 @ 13:21:27
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0