3 maj 2010

Ny vecka. Nu är det bara 1½ vecka kvar till Estocolmo! Tiden har gått ganska så fort. Speciellt April månad. Men det är bara bra :) Anyways..

Hade tid hos UDM klockan 11.15 idag, så jag fick gå upp "tidigt". Ställde klockan på 10, men snoozade till 10 över. Gjorde mig iordning och cykla iväg i blåsten. Ibland hatar jag att bo i Skåne, blåser fan alltid. Så trött på det. Men i alla fall, prata med barnmorskan och hon skrev ut p-piller till mig. Jag fråga om gulkroppshormon, som man kan ta för att skjuta upp mensen, men hon kunde inte skriva ut det, utan då var man tvungen till att gå till en läkare. Så det sket sig. Orkar inte krångla. Hämtade ut p-pillerna på apoteket. Ska börja med dom när jag får min mens. Vilket olyckligtvis blir den 16e, när jag är i Stockholm. Stort blä på det. Men det får gå ändå.

Körde hem och byta om till träningskläder och träna i ungefär 1 timme. Har fått så lite motivation till att träna så det blir bara 1 timme. Får se om jag orkar köra på bättre imorgon.

Tänkte se klart Alice in Wonderland. Började titta igår.

Over and out..


Kommentarer
Postat av: Ewe

surt att hon inte kunde skriva ut det ;/ men då blir det 4 mensfria dar i sthlm iaf?

2010-05-03 @ 16:53:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0