3 dagar kvar

Så nu har jag jobbat mina 3 dagar. Nu blir det lååångledigt, jag har inga jobbtider inplanerade förens den 29-30 maj. Långt tills dess. Kan ju hoppas att jag får nåt pass till innan.

Var en lång dag på jobbet idag. Blev inte klar förens vid 13. Det kändes verkligen den sista timmen. Och mycket att städa undan. Ska bli skönt med en liten "semester" nu ;D

Det ända jag tänkte på när jag satt på bussen var att jag skulle sooova när jag kom hem, men det blev inte så. Följde med mamma och handlade, sen färga hon håret till mig sen laga vi middag. Och sen satte vi oss vi datan, och gjorde ett medlemskap på mötesplatsen till mamma ;D Hon måste träffa en man nu. Hon har varit singel alldelse för länge. Så jag fick hjälpa henne att uppdatera profilen osv. Satt och bläddrade bland olika killar som verka intressanta, men det var inte många. Antingen var dom för gamla/unga eller för ointressanta. Får hoppas hon hittar någon :)

Och nu sitter jag här i soffan och är trött, men jag vill inte sova, känner inte för det. Tänkte jag kan gå och lägga mig tidigare ikväll.

Satt och tänkte om jag ändå skulle ta och kontakta vårdcentralen så en läkare kan skriva ut gulkroppshormoner till mig. I så fall måste jag göra det imorgon klockan 8. Bara dom inte är för dyra. Får inte kosta mer än 200 kr. Skulle varit skönt att slippa få mens när jag är i Stockholm :)

Ska kanske träffa Senait och Therese imorgon, men jag har så ont om pengar, vill helst inte slösa för mycket innna jag åker. Så jag tror jag hoppar det. Får träffas när jag kommer hem i stället, om jag har pengar över ;D

Nu ska jag ha film-mys, men vilken film? Blev sugen att se Ghostbusters ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha ghostbusters? är den bra? ;P

2010-05-09 @ 21:48:54
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0