Yeeeehaaaw!

Va gott det var att få sova i sin egna säng i natt. Sov som ett barn. Somnade vid 2 och sov hela natten tills jag gick upp vid 12.30. Mys :)

Har bara tränat idag, blev chicken noodles till middag, mihaha.. gotti gott gott.

Beställde äntligen tågbiljetterna till Stockholm idag. Blev den 12-19 maj. En hel veckas mys med underbara människor. Ska bli väldigt roligt ;D

Imorgon ska jag typ bara träna. Måste hårdträna nu inför sthlm resan ;O Har 8 veckor på mig..

Såg senaste Desperate Housewives innan. Bra avsnitt. Blir bara bättre och bättre. Men nu får jag inte se fler avsnitt. Ska spara dem och se med Ewe när jag kommer i maj i stället. Serie-maraton!

Oscarsgalan nu på kanal 9 ;D God natt.


Kommentarer
Postat av: Emmo

haha.. :D tönt du har countdown timer!

2010-03-08 @ 10:28:00
Postat av: Banana

tönt kan du vara själv ;/

2010-03-08 @ 19:36:13
URL: http://blazeofglory.blogg.se/
Postat av: Ewe

åh varför sa du inget om oscarsgalan till mig :O va kul vi ska ha i maj darlo =D jag måste oxå börja hårdträna nu haha

2010-03-08 @ 20:01:53
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0