Ladida..

Redan lördag? Vart tog fredagen vägen kan man ju undra.. Helgerna går alldelse för fort. Fast ioförsig så gör det inget när man jobbar, då vill man bara att helgen ska vara över. Men inte när man är ledig. Anyways..

Hade tänkt att jag skulle tränat igår, men det blev aldrig så. Gick upp för sent, och sen följde jag med mamsen och handla, som tog alldelse för lång tid på sig. Jag blev bara mer och mer irriterad och mer och mer täppt i näsan så jag fick huvudvärk. Så det blev ingen träning igår.

Gick och la mig ganska så "tidigt" igår.. innan 12 i alla fall ;) Kunde inte somna direkt som jag anade. Somnade väl runt 2 tiden, sen blev jag väckt att klockan, 4.45. Blev skitskraj. Hade vibrationen på mobilen. Glömt att stänga av den så jag vakna ordentligt. Hördes som nån borra. haha..

Var jättetrött men jag lunkade smått till bussen. Var halt ute, höll på att halka några gånger. Men hellre det än massa snö och slask. Så skönt att slippa det nu. Hoppas inte det kommer mer bara!

Blev väldigt mycket att göra på jobb idag. Var förbeställt 53 gäster, men sen var det nån grupp som inte beställt som helt plötsligt ville ha frukost, så det blev lite över 70 gäster. Inte stressigt alls =/ Fan va trött jag blev efteråt, blev berg med disk. Hatar när det blir så. Känns som man aldrig kommer där ifrån.

Var som sagt helt slut när jag kom hem, täppt i näsan, och huvudvärk. Så jag ringde och sjukanmälde mig till imorgon. Det tar verkligen musten ur en att jobba när man är förkyld. Så hellre bli friskare och jobba på onsdag igen. Jag hoppas förkylningen är borta då! Ska käka massa vitlöksklyftor till dess ^^

Men jag ska absolut träna på måndag. Ingen förkylning ska stoppa mig. Har fan gått upp 1 kilo denna veckan.. not good! Så jag måste till gymmet på måndag. Måste sluta äta så onyttigt också.

Såg Melodifestivalen innan. Anna vann. Hejade inte på henne, men hellre henne än Salem al Fakir som det stod mellan. Vet inte om jag kommer titta på Eurovision, som är den 29 maj tydligen.

Tror jag ska se film nu. Kan ju vara uppe lite nu eftersom jag inte jobbar imorgon bitti ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det är bra du, se till o bli frisk :) Det tog emot att vara borta tre dagar för min del, men I had to o jobbar ändå åtminstone 11 dagar den här månaden så det ordnar sig :)

2010-03-14 @ 12:33:50
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Emmo

wiie.. usch för sjuk! och Annas låt sög men hennes röst är ju underbar.. :/ enda jag gillade var Darin och jag gilla det inte ens.. :P

2010-03-15 @ 15:37:30
URL: http://www.twitter.com/emelienystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0