Tillbaka till civilisationen

Home sweet home. Fan vad jag sakna min säng inatt <3

Börja med att jag vaknade vid 11, Therese ringde och sa att hon var på väg hit för hon och barnen skulle till hennes pappa i Höör (som ligger mitt i skåne mitt i skogen). Mamma skulle med, så hon fråga om jag ville hänga med också och passa barnen, sure thing sa jag. Hoppade snabbt in i duschen, stresspackade lite. Sen var vi iväg på våran lilla roadtrip till mitten av skåne.

Stoppade först till på McDonalds och käkade i bilen. Var asgott, hann inte äta frukost. Men nu får det fan bli nog med McDonalds och pizza. Not good at all. Blir hårdträning imorgon eller på måndag.

I alla fall, tog 40 minuter att komma dit. Lekte med barnen, lagade middag, sen hade vi film maraton till midnatt, dock somnade alla efter den sista filmen utom jag. Lite läskigt, kallt och ensamt, så jag smsade med Johan ett tag.

Låg på golvet på en stor madrass med Therese, Nova och Neo. Ganska så mysigt, men väldigt kallt och trångt. Låg brevid Neo, och han ligger inte still precis. Så jag vaknade ett antal gånger under natten.

Gick upp vid 8.30, åt bullar till frukost, sen körde vi till Karnys (Therese pappa) skola för att skita. haha.. Toan hemma hos honom hade typ lagt av, eller tanken var full så man kunde inte spola ner papper, så vi fick bara kissa och sen lägga pappret i en påse, och om man behövde skita så fick vi köra till skolan som låg 10 minuter där ifrån. När sånt händer vet man att man är in the middle of nowhere.

Hälsade på gamla släktingar, som jag aldrig träffat. Var trevligt. Drack middagskaffe där, sen körde vi hem igen och vila upp oss, sen beställde vi pizza och åkte tillbaka till släktingarna och hade det trevligt. Efter det körde Therese hem mig, och hämtade upp Ted.

Skönt att vara hemma nu. Ska bli gott att få sova i min egna säng <3 Och varmt framför allt. Mamma stanna kvar så jag är home alone.

Tänkte mysa till det framför tvn med nån film och något gott. Men kom på att vi inte har något gott att äta hemma. Och jag är för lat för att gå ner till 7Eleven, men väldigt lockad.

Tror jag ska träna imorgon. Har inte tränat på 2 dagar, känner mig redan uppsväld. Blää..


Kommentarer
Postat av: Ewe

ett litet äventyr ;) va mysigt :P

2010-03-06 @ 22:09:42
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Ewe

Titanic suger kuk =P Bara deprimerande ;p

2010-03-07 @ 19:45:28
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0