My worst nightmare

Woho! Kan fortfarande inte fatta att jag träffa Robert Englund och skaka hand med honom! This is huge! haha.. har inte träffat en så känd skådespelare innan. Detta kommer jag leva på ett tag fram över ;D

Dagen började med att Henrik ringde och väckte mig vid 10 tiden. Han bara: "Jag kommer om en halvtimme, gå upp!". Men jag låg kvar 10 minuter till, sen gick jag upp, åt frukost och gjorde iordning mig.

Körde hemifrån vid 11 tiden. Tog ut lite pengar först. Spöregna också, men vi skulle ändå vara inomhus så det gjorde inte så mycket. Anyways.. var inte så mycket folk när vi kom, vilket var skönt. Slapp stå i långa köer. Inträdespriset kosta 100 kr. Gick runt och kolla lite på alla saker. Sen när vi insåg att skådespelarna satt längre ner, blev vi helt till oss. haha.. jisses. Jag kan verkligen inte vara lugn i sådana situationer. Men vi ställde oss i kön till Robert Englund. Hans kö var längst. Stod där säkert i en halvtimme. Och när det tillslut var vår tur var jag hur lugn som helst, som tur var ;D Han bara: "Anna.. sweet, I like it.." Sen fråga jag om jag fick skaka hand, han bara: "Of course.." Jätte trevlig :)




Sen gick vi bort till Michael Biehn, han var ju den "näst" kända skådisen men det var inte så mycket kö hos honom. Anyways.. han var också trevlig men jag ångrar nästan att köpte hans autograf. Skulle tagit Charlie Bewley i stället. Men jag var too chicken för att gå fram till honom.. han var så jäkla het. Ångrar det så mycket nu, men ajja.. what is done is done.

Min arm haha.. Henrik var en dålig fotograf!



Haha, ser lite sur ut. Men HET ;D


Efter det gick vi en rund till. Henrik ville bli fotograferad med Star Wars gubbarna, så han blev det. Sen gick vi en rund till. Blev bara mer och mer folk. Efter 2 timmar gick vi, och då var kön in ännu längre. Tur att vi kom dit tidigt.



Sen fick vi för oss att gå på Malmö Museum. Var ett tag sen man var där. Lite nya saker men inte lika roligt att gå där som när man var barn. Sen körde vi hem, beställde pizza och såg film.

Blev Halloween 2 (Remake) och Flickan Från Ovan. Båda filmerna sög. Inget jag rekomenderar.

Så har min dag sett ut. Imorgon ska jag träna tänkte jag. Har inte tränat sen i tisdags. Känns som evigheter nu. Så imorgon ska jag köra på rejält. Vet inte om jag kommer orka träna i veckan som kommer. Ska jobba måndag-torsdag.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ascoolt darlo ;D Vilken rolig dag =)

2010-03-28 @ 01:10:13
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0