Lite bättre idag :)

Idag känns det betydligt bättre. Mitt humör alltså, förkylningen är fortfarande kvar, men jag känner mig mer gladare och piggare idag, även om jag inte gjort mycket.

Hade jätte svårt att somna inatt. Gick och la mig vid 1 inatt, låg och vände och vred mig hela tiden, sen blev jag kissignödig, så var jag tvungen att gå upp, sen var det omöjligt att somna. Så jag gick in och la mig i soffan och tänkte titta på tv, se om där var nån bra film på Canal + eller tv1000, men bara skit så jag gick in och la mig i sängen igen, zappa runt bland kanalerna, tittade lite på Ringaling(?) Nån program som man ringer in och vinner pengar. Var väldigt lockad att ringa, men jag hade ändå inte kommit fram. Kunde vunnit 4000 kr, men som sagt jag hade ändå aldrig kommit fram. Klockan var typ 4 då.. tror jag somnade vid halv 5 imorse.

Hade ställt klockan på 11, men snoozade till 12 i stället. Gick upp, åt frukost och kolla på Oprah och lite på Ellen. Sen bestämde jag mig för att städa lite på mitt rum, hade så rörigt på min lilla bokhylla, fullt med papper över allt och dammit var det. Damma av, slängde papper, sortera dvd filmerna osådär.

Sen vid 16 träffa jag mamsen, vi köpte med hem kinamat. Blev kyckling i stark currysås. Väldigt starkt, men djävulskt gott. Tänkte det kanske skulle hjälpa mot förkylningen.

Jag vill träna imorgon. Får se om jag orka. Men jag ska fan ta mig jobba till helgen, skiter i om jag fortfarande är förkyld. Vill ha något att göra.

Btw, jag är helt kär i min nya mobil. (Fick den i måndags) Den är så himla snygg och ja helt enkelt underbar. Mycket bättre än den andra jag hade. I'm in love helt enkelt <3

Kommentarer
Postat av: Ewe

Aja baja, inte träna när du är förkyld darlo!

2010-03-12 @ 08:56:24
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0