Jobba

Imorgon börjar jag jobba för Frida. Ska jobba måndag till torsdag. Just nu känner jag inte alls för det. Fan va lat man är alltså ;D Men det är bättre man jobbar och har något att göra så dagarna går fortare och next thing you know it så är det maj! Wohoo. Längtar ihjäl mig :D

Fick sova en timme mindre idag för att man skulle ställa om klockan. Damn it. Hade behövt den extra timmen, men men.. gick upp ändå åt frukost, sen stack jag till gymmet och träna i 1½ timme. Skönt pass. Tog 1 timme på bandet, älskar bandet ;D Sen lite benövningar, och avslutade med mag crunches.

Får se om jag orkar träna nu i veckan, men inte troligt eftersom jag ska jobba. Så då får det bli på torsdag eller fredag.

Skulle träffa Linda imorgon på kvällen, men vet inte om jag orkar eftersom jag ska jobba imorgon och dagen efter.. Hm.. we'll see.

Och Senait skulle höra av sig angående våran lunch. Hennes "kille" är på besök, han kom i fredags. Hon var smått nervös när jag prata med henne i onsdags. Hoppas allt gick bra.

Håller på att ladda ner Alien filmerna. Blev så sugen på att se dem igen bara för att jag träffa Michael Biehn igår ;D Dock är han bara med i andra filmen. Bästa filmen också om jag får säga min mening. Men alltid lika kul att se alla.

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Yaay på torsdag är det april :) Time flies!

2010-03-30 @ 00:04:47
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0