30 mars 2010

Inne på jobbdag 2, bara 2 dagar kvar sen hela 4 dagars ledighet. Längtar. haha.. Shit va lat jag är alltså. Jag har blivit alldelse för bekväm på dessa 3 åren eftersom jag bara jobbat extra. Hur sjutton ska det bli när man får fast jobb? Kommer ju klaga ännu mer då. Jaja, orkar inte tänka på det nu ;D

Igår träffa jag Linda, Therese och Malin. Linda hade fyllt år så vi gick till ett mysigt ställe i Västra Hamnen och tog ett glas vin/öl/cider och lyssna på artisterna som uppträdde. Vissa var ju helt utflippade ;D haha.. Men det var mycket trevligt.

Var astrött när jag kom hem. Var hemma vid 22.30. Hoppa in i duschen sen la jag mig. Somna direkt. Det tog emot att gå upp imorse. Ingen bra kombination att "gå ut" och sen gå upp tidigt nästa morgon. Men men.. jag kom upp i alla fall.

Blev ganska så mycket på jobb. Var tvungen att beställa mycket varor till påskhelgen, och sen var det uppställt i gästköket, plus att nån hade spytt ner två toaletter och lagt papper neddränkt i urin. Fast det behövde inte jag städa upp som tur var. Stackars städerskorna ;D De får ta i mycket skit. Bokstavligen.

Saknar att träna. Var där i söndags senast. Funderar på att träna imorgon, om jag orkar. Ska försöka tvinga mig dit efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch jag vet.. räcker me att jobba 2 dar o sen orkar man inte mer alltså :P

2010-03-31 @ 00:29:57
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0