2 mars 2010

Jaha då är man hela 22 år idag. Jisses vad tiden går fort, känns som det var igår jag bara var 15 år ;D haha usch lite skrämmande men 22 år är kanske inte så farligt mycket ändå. Varit värre om det var 25.. hoho. Anyways..

Sov ganska så gott inatt. Gick inte upp förens vid 11, mamma kom in och väckte mig, och sa grattis sen åkte hon på jobb. Skulle tvätta tolv också så det var lika bra att gå upp. Åt frukost snabbt och började tvätta. Blev klar ganska så snabbt.

Fick föresten sms från chefen som skrev grattis. Blev helt förvånad att han visste att jag fyllde år idag ;S Han som alltid är så virrig annars. Fick lite sms och samtal under dagen :) Tackar jag för.

Sen när tvätten blev klar vid 15.30, cykla jag till OBS och shoppa loss lite. Gick först in på Stadium och handla ett par mjukisbyxor och ett par vårskor. Blev 500 kr där.

Sen blev det Cubus, där jag handla 2 tröjor. Blev 300 kr där. Var nära på att handla en vårjacka på Vero Moda också, men jag stoppa mig själv där. Måste hålla lite i pengarna. Kan inte shoppa upp allt även om jag skulle vilja det ^^




Tänkte beställa tågbiljetter till Stockholm, så jag måste spara pengarna till det. Har inte bestämt datum riktigt än, men det lutar mot maj nu. Ska jobba ganska så mycket i mars och april så maj passar bäst, även om det är långt till dess, men väldigt billigt om man beställer nu :D

Anyways, handla med hem thaifood. Gotti gott. Så har min dag sett ut. Vet inte om jag ska göra något till helgen med Ida. We'll see..

Föresten så beställde jag ny mobil idag också! Är så himla trött på den gamla jag har, och jag verkligen HATAR 3. Dom säger att de är så jävla bra men jag tycker dom är dyra och sen får jag fan aldrig någon täckning. Nej så jag orkar inte med dem längre, så jag beställde ny mobil och nytt nummer hos telia.se i stället. Skulle aldrig bytat från telia till 3. Men det är lätt att vara efterklok. Så på måndag kommer den nya mobilen :) Wohoo!


Såg film innan. Little Man. Ganska så rolig, men inget man asgarvar till precis. Den ända film jag skrattat till jätte mycket är Just Friends. Ingen film slår den. Blev sugen på att se den nu :D Men back to the movie. Handlar om två tjuvar, en liten och en stor som stjäl en diamant, men den hamnar hos fel person. Så ska de försöka få tillbaka den.. 3/5 får den.


Oi, det blev en del ^^


Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra update darlz =D Du börjar bli gammal ;) Snygg mobil, gillar den silvriga färgen :) Little Man är ok, men White Chicks är den roligaste filmen som nånsin gjorts :P

2010-03-03 @ 08:38:01
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: cassiii

Just friend är riktigt kul! Ryan Reynolds.. eeeep!♥

2010-03-14 @ 21:37:36
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0