18 Mars 2010

Kännt mig hängig hela denna veckan. Är så himla trött på min förkylning! När fan ska den försvinna? Orkar inte med den längre. Den hindrar mig från att träna och må bra. Sucks big time!

Har inte tränat ordentligt sen förra måndagen. Tog det lugnt resten av den veckan, och trodde det skulle bli bättre. Sen prövade jag att träna lite i måndags. Gick ganska så bra men trött som tusan blev jag. Så jag pausa lite till, tränade lite idag också, men känner att jag inte ha ork till det. Jag hoppas jag ska kunna träna nästa vecka i alla fall. Bara förkylningen försvinner tills dess. *Hoppas hoppas*

Jobbade igår för Frida på City. Hade runt 70 gäster, fick hjälp av Monica så det blev inte så stressigt, men ändå påfrestande när man är förkyld. Somnade när jag kom hem.

Ska jobba imorgon för Linda på Eriksfält. Ångrar lite att jag tacka ja. Ville hellre stanna hemma och vila mig inför helgen, då jag ska jobba på City, både lördag och söndag. Men nu är det försent för det. Hoppas det inte blir mycket att göra imorgon bara.

Var på bio igår med brosan och såg Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief. Väldigt bra film faktiskt. Lite som Harry Potter, med det onaturliga. En film jag rekomenderar om man gillar sånt.


Precis duschat. Ska titta lite tv nu och bara vila mig inför imorgon och helgen.

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch jobbigt o jobba.. kan inte pengar bara växa på träd istället? ;P

2010-03-18 @ 19:35:51
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0