1 mars 2010

Helgen är över. Jobbade både i lördags och i söndags. Hade runt 30 gäster båda dagarna. Var ganska så lugnt. STF fyllde 125 år i lördags så cheferna hade köpt in god tårta. Tog en bit på söndagmorgonen. Var med massa goda bär, jätte god!

Igår hade vi lite familjemiddag eftersom jag fyller år imorgon. "Gästerna" kom vid 14.. åt bara middag och tårta och hade trevligt :)

Alla gick vid 17, utom Henrik som stanna kvar. Han ville se New Moon, så jag ladda ner den till honom och såg den för andra gången. Det var dålig kvalité, men gick att titta på. Sen tyckte jag den var inte lika bra som första gången. Ganska så seg. Men definitivt bättre än Twilight. Hoppas att Eclipse blir bättre. Min favorit bok. Anyway..

Var väldigt trött igår, hade varit uppe sen 4.45, somnade till i soffan en stund, sen väckte mamma mig och sa jag skulle gå in o lägga mig i sängen, men då kunde jag inte sova så det blev datorn till ca halv 12. Sov ganska så bra, vaknade dock 3 gånger. Först vid 2 inatt sen 7 imorse och sen vid 9.30 av att de borrade =/ Man kan aldrig få nån bra sömn i denna byggnaden!

Förutom New Moon, såg jag Legion också. När Gud förlorar tron på mänskligheten, sänder han en arme av änglar för att utrota dem. Ett gäng som är fast på en restaurang tillsammans med ärkängeln Michael är männsikornas ända hopp. Ganska så seg, och lite tråkigt att det utspelar sig på samma plats. Men helt okej. 2/5 får den.


Idag såg jag Dance Flick. Parodi på alla dansfilmer. Helt okej. Lite smårolig, men inte lika rolig som Scary Movie. 2/5 får den.


Yes, det var allt :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

dance flick är ingenting jämfört med scary movie ;O

2010-03-01 @ 20:22:33
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0