Whaooo!

Har jag berättat att jag hatar att vara förkyld. It literally sucks! Kan inte ens vara ute i solen förens man nyser ner hela sig. Fast å andra sidan kunde jag tagit med papper, men orka bära på det när det är så varmt ute.

Tog en "liten" promenad, sen satte jag mig ner på en bänk i typ 15 minuter. Men fick ingen ro så jag gick hem igen. Kan ju hoppas jag fått lite sol. Jag är ju så himla blek! Är så trött på att höra det nu.

Imorgon ska jag fan ta mig lägga mig under solariumet. Där är man garanterad färg direkt. Kan inte åka till Stockholm som en blekfis :)

Får väl ta och köra och handla lite middag. Tacos eller köttfärssås? Hm..

Nästa vecka vid denna tiden är jag med min darling Ewe! Whaoooo! :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

wiiiie o vi får äta mammas goda kyckling =)

2010-06-17 @ 15:44:37
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

ja men verkligen:) samma här, men tog det exemplet för att många bra tjejkompisar brukar vilja ha trekant men många gånger ångrar de sig. Men som du även säger så skulle jag aldrig kunna ha trekant i ett förhållande :P

2010-06-18 @ 10:49:01
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0