True blood

Har inget speciellt att uppdatera om, kände bara för att skriva lite.

Har sovit underbart gott i natt. Gick och la mig ganska så sent. Vid 2, vilket resulterade i att jag vaknade vid sisådär 13 tiden ;D Men det var som sagt väldigt skönt att få sova så länge. 11 timmars sömn får man inte alltid.

Cykla och solade. Var ganska kallt och blåsigt ute för att vara juni. Så det var bara skönt att ligga under värmen i en halvtimme. Tro det eller ej men sen somnade jag i soffan när jag kom hem :P

Åt goda jordgubbar innan. Mums. Man kan aldrig få nog av jordgubbar!

Äntligen har True Blood börjat. Jag skulle spara det å se med Johan men jag kunde inte hålla mig. Har sett två avsnitt av nya säsongen. Senaste avsnittet var spännande. Vill ha mer!



Har börjat titta på 90210 också. Går lite segt, men jag såg två avsnitt igår och ett idag. Börjar gilla det ju mer jag ser. Får se om jag orkar se ett till idag.

Tänkte titta på Sex and the City nu, tv3 har börjat sända det igen. Gotta love it.

2 dagar kvar baby!

Kommentarer
Postat av: Ewe

ohhh jordgubbar måste vi äta när du e här ;D

2010-06-21 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0