Sommar

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- På stranden

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Sola och bada, och sen grilla på kvällen

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Nått gott kött :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Har ingen semester, men dagarna jag är ledig ska jag sola, grilla och allmänt mysa :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Grön, korall och vit

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
 Jordgubbar

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Sommarna med min kusin Jenny. Vi hade så kul ;D

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet, men poolen är bra också

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
 Nån isglass tror jag

10. Vart går din drömsemester?
- Thailand

Kommentarer
Postat av: Ewe

meh va kortfattade svar ;p

2010-06-14 @ 19:54:17
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

inte? okej :D bra att du fick veta att denna fanns:)kul att du fått intresse:)

2010-06-14 @ 22:27:09
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0