Seven days

Fan vad trött jag är på denna förkylning. Försvinn! Jag hoppas verkligen jag är frisk till nästa vecka, när jag åker till Stockholm. Men jag åker ändå så det är skit samma. Men inte kul att vara förkyld när man ska bort precis, men jag får gilla läget i så fall.

Hade svårt att sova i natt. Det kittlades i halsen hela tiden. Tror jag somnade vid 4 imorse. Så mycket sömn har jag inte fått. Får hoppas jag sover bättre i natt. Har köpt nya nässpray och halstabletter.

Passade Nova innan i några timmar. Therese skulle till Ikea och handla lite. Hon somnade i min säng ganska så fort sen sov hon i 1½ timme så det var lugnt och skönt :P

Sen hoppa jag in i duschen, och cykla till BC. Träffa mamma där och åt. Lämnade försten tillbaka koftan och ett linne jag köpt på Gina Tricot. Bytte till 2 linne i stället. Fick 150 kr tillbaka. Men dom handla jag skor för i stället. Hitta ett par snygga sandaler på DinSko. Älskar dom!



Sen träffa jag på Emily. Vi har gått i samma klass. Hon hade precis fått en liten bebis. Supergullig. Var kul att träffa henne. Stod och prata en stund :)

Nu ska jag äta lite jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va snygga sandaler darlo ;D

2010-06-16 @ 20:39:45
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Maja

Snygga skor!

2010-06-16 @ 21:36:12
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: rebecka

riktigt snygga skor :)

2010-06-22 @ 01:55:54
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0