Nationaldagen

Har nästan precis vaknat efter ca 2 timmars powernap :) Det var skönt att få sova. Men jag får skylla mig själv som inte går och lägger mig i tid. Tror jag somna vid midnatt igår, sen ringde klockan 4.45. Drygt att gå upp, jag var helt yrvaken också, visste inte var jag var eller vilken dag det var. Men jag kom upp i tid.

Var ganska så varmt ute redan vid halv 6. Nästan så man svettades. Sen tog jag helt fel byxor på mig. Jag tog de som var förstora, så jag fick gå hela dagen och dra upp dem. Jobbigt.

Gick bra på jobbet. Blev klar innan 12 så jag hann med bussen hem tidigt.

När jag kom hem åt jag lite. Sen ville mamma cykla ut i det fina vädret så jag hängde med. Vi cykla till mitt gamla stall där jag bruka rida innan. Min favorit var ute. Min älsklings Nike. Red nästan alltid på honom.

Gullegris.


Sen cykla vi vidare till Burlövs gamla kyrka där det var nationaldagsfirande med sång och dans. Var ganska mycket folk, så vi brydde oss inte att blanda oss bland folket :P Sen cykla vi hem. Var helt slut. Och ont i rumpan hade jag.

Medans jag nästan somna laga mamma middag. Blev tacos. Åt snabbt sen gick jag och la mig igen och tog min powernap :) Helt seg nu.

Igår var jag ute lite i solen, tänkte få lite färg, men blev inte så mycket. Men hann bränna mig på axlarna, men fick knappt någon färg i ansiktet som jag ville. Kan hoppas jag fått lite färg från idag, imorgon ska det regna tydligen. Hoppas det blir mer sooool. Måste vara lite brun till midsommar så man inte är likblek ;D

Såg två filmer igår med Jet Li. Först Romeo Must Die, som handlar om Han som försöker ta reda på vem som mördade hans bror. Samtidigt blir han förälskad i familjens rivalers dotter. Mycket spännande och bra film :) Me like. De andra var Kiss of the Dragon, Johnny som är polis blir sänd till Paris för att hjälpa en annan polis men blir lurad och i stället dit satt för mord. När han gömmer sig träffar han en tjej som också är inblandad med polisen. Så de hjälper varandra. Ganska okej film, men ingen spänning alls och ganska tråkig story. Gilla den första filmen bättre :)



Imorgon ska jag jobba igen. Så det blir sängs tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

SVAR: Papercup.blogg.se, det var där jag hittade den.

2010-06-07 @ 01:21:13
URL: http://malyn.se
Postat av: Ewe

haha visste inte att du kollade på såna filmer :P

2010-06-07 @ 10:54:16
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0