Något vettigt

Okej var några dagar sen jag skrev något vettigt här ;D So here it goes..

I tisdagas kom målaren. Han rev ner tapeten typ. Sen igår spackla han alla väggar, och idag har han satt upp ny tapet och målat taket. Hoppas han blir klar imorgon, för han ska typ bara måla tapeten och listor och allt smått som är kvar. Hoppas hoppas han blir klar så jag kan "flytta" in i mitt rum igen. Var mysigt första natten att ligga i vardagsrummet men det var kallt så jag vill ha mitt rum tillbak nu :P

Igår följde jag med Therese till Nilssons i Svedala. Möbelaffär. Hon skulle köpa lampor och mattor till nya huset, men hittade inget mer än ett bord. Men det slutade med att vi inte köpte något alls. Hon hade för svårt att välja ut det själv.

Sen körde vi och titta på huset. Väldigt stort och fint, fast lite rörigt nu när de håller på att renovera. Men det blir nog kanon när allt är klart.

Efter det körde vi och fika. Blev en jäkligt god kycklingsallad. Sen shoppa vi lite. Kollade på skor först. Är supersugen på att köpa ett par svarta sandaler för 399 kr på DinSko. Får se om jag gör det. Gick inom Gina Tricot, och shoppa ett grönt linne, ett par svarta leggins och en beige/brun myskofta :) Blev 450 kr. Fundera på om jag ska ha på mig det på midsommar :) We'll see.

Sen körde vi och hämta Neo. Han blev glad av att se mig. Han bara: Anna anna anna hela tiden. Man kan inget annat än älska den killen alltså ;D Lekte med lera och titta på film. Sen somna han vid halv 7 redan. Nova somna vid halv 9. Och jag och Therese satt uppe en stund och titta på tv. Somnade vid halv 12. Sov i soffan. Ganska så bekväm men sjönk ner en bit, plus att det blev lite kallt. Men annars var det skönt och gött.


Haha klockren bild på Neo ;P

Söta Nova :)

Vaknde vid 8 tiden idag. Therese körde Neo till dagis sen åkte hon till huset och målade element. Jag passa Nova, vek lite tvätt och plocka undan.

Var hemma vid halv 7. Skönt att vara hemma igen, sova i sin egen säng <3 Men jag får ingen sovmorgon. Vet inte riktigt när målaren dyker upp imorgon. Men inte innan 8 hoppas jag. Så jag ställer klockan på halv 8 så får vi se :P

Ska jobba i helgen. Sista helgen innan jag åker till Stockholm. Woohoo. Fan va jag längtar. Speciellt efter Johan. This is so friggin hard att vara utan honom!

Men till hösten flyttar jag och Ewe ihop. Då blir det nära och bra till honom. Fan va kul det kommer bli. Vi ska lägga in en annons om att vi söker lägenhet till hösten. Ska finslipa på den i helgen ;D

Di var di hela.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha snygg bild på neo :) synd att vi bara hinner ses en dag, men vi kan ha slumber party ;D

2010-06-11 @ 08:40:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: sara

Sv; Tack tack! Den kommer från Ginatricot men jag köpte den för säkert ett år sen. Så den finns nog inte kvar.

2010-06-11 @ 18:30:03
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0