let's do it like they do on the discovery channel

Äntligen är målaren klar med mitt rum. Ska bli skönt att få sova i sitt eget rum i natt. Dock luktar det väldigt mycket nymålat, men jag får stå ut några dagar. Bara det inte sätter sig i mina kläder :P

Som sagt så blev det helt fel färg på väggarna. Men jag orka inte krångla, så jag får ha det ljusrosa. Den är helt okej faktiskt. Jag gillar den mer och mer.

Jag passade på att möblera om lite. Eller jag ändra inte så mycket. Var bara sängen som jag ställde på annat håll. Så nu är det mer plats i mitten av rummet, inte för att jag har speciellt mycket saker :P Men det ser bättre ut så här.





Nu är jag helt slut efter ha städat och flyttat in alla möbler igen. Det var inte det lättaste att flytta sängen själv, men jag klara det. Ibland får man superkrafter från ingenstans.

Efter jag var klar cykla jag och köpte min älsklingsmat. Chicken Noodles. Mums. Var extra gott nu eftersom jag inte ätit det på ett tag. Mamma jobbar sent så jag orka inte laga till något själv. På vägen ut från Coop var det en svart kille som försökte ragga på mig. Ställde massa frågor och tyckte jag var söt. Haha.. jag bara svara snällt sen sa jag att jag hade bråttom hem :P Orka med sånt.

Jag känner mig extra fet idag. Speciellt efter jag ätit. Magen bara väller ut. Vågar inte väga mig. Ska försöka träna lite imorgon. Orkar inte idag.

Tänkte se på Remeber Me ikväll i stället. Blev aldrig igår. Robert Pattinson, *drools*

Kommentarer
Postat av: Ewe

mysigt rum darlo :) men inte så mkt grejer.

2010-06-14 @ 19:39:51
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hejsan! Jag har skaffat en SEXBLOGG som jag hoppas får någon intresserad, jag tar verkligen upp allt. Har bara haft den i några dar, men lite ser man i alla fall vad det kommer skrivas om. Kolla gärna in den och skicka en liten kommentar om bra eller dåliga saker. Vet att de flesta hatar "reklam" men jag tycker att det finns för få sexbloggar och det är bra om folk får upp synen för dom:) Tack på förhand:)

2010-06-14 @ 20:36:30
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0