I'm walking on sunshine

Imorgon är det äntligen dags igen. Som jag saknat mina älsklingar <3 Alltså Ewe och Johan då ;) Synd att jag bara hinner träffa Ewe typ 2 dagar :( Sen åker den lilla fisen till Rhodos en vecka! Kom hem oskadd bara ;) Men å andra sidan får jag nästan en hel vecka med min andra goding. Wiiiie. Som det ska kramas och pussas. Som jag sa igår till Johan, jag ska våldta dig om och om igen.. mohaha ;D

Hm, sista veckan har gått ganska så fort ändå. Har varit ledig. Slapp jobba denna helgen. Plus att jag varit sjuk ganska länge nu. Det är ju bättre men snuvan är fortfarande kvar. Får ta med mig nässpray och mina vitaminer så ska det nog gå :)

Träffa Linda och Tessan i söndags och fika och snacka massa skit. Sen idag kom Julia och klippte mig. Så nu känns håret fint och fräscht igen. Fan va mycket hår jag tappa när hon borsta det. Grrr. Hate it. Har börjat äta järntabletter och b-vitaminer. Det ska tydligen vara bra för håret, så jag får hoppas det hjälper annars får jag börja använda peruk eller nåt :P

Innan jag åker imorgon ska jag på brandövning med jobbet. Vill egentligen inte. Men jag måste typ. Kommer stinka rök sen bara, men jag får duscha innan jag åker. Tur att jag bara bor typ 10 minuter ifrån :D Skönt.

Anyways.. detta blir väl det sista inlägget, hinner inte skriva imorgon. Så so long suckers! :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

snart e du här wiie :D längtar till torsdag =)

2010-06-22 @ 22:47:00
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv; a, det var riktigt sött :D

2010-06-23 @ 02:02:07
URL: http://rebecka.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

haha ja :D hur är det med dig då?

2010-06-26 @ 21:45:46
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0