Did a little shopping

Inatt sov jag riktigt gott. Har inte kunnat sova ordentligt de senaste dagarna pågrund av förkylningen men det är bättre. Hoppas den är helt bort tills på onsdag! It better be..

Gick inte upp förens vid 12 idag. Låg kvar i värmen ett bra tag. Åt snabbt frukost. Sen klädde jag på mig och cykla till BC. Var så sugen på att shoppa. Hitta inte så mycket. Var ute efter en lång skjorta, hittade några stycken som jag pröva men tyckte inte någon satt bra. Möjligtvis den blårandiga på Vero Moda. Får se om jag köper den innan jag åker.

H&M köpte jag detta:
- Shorts
- Prickigt linne



Vero Moda
- Två långa tröjor



Och på Gina Tricot
- Två par leggins


Sen köpte jag 3 par trosor och några hårspännen också. Glömde fota det.

Idag gifte sig kronprinsessan Victoria och Daniel. Orka inte titta på det. Shoppade i stället. Men mamma satt fastklistrad vid tvn när jag gick. Jag kom hem när det precis kom ut från kyrkan. Hon var ju i alla fall vacker. Men jag orkar inte engagera mig i sånt.

Glömde ju att skriva om filmen Remember Me. Såg den i veckan. Helt okej film. Lite seg i början, men i slutet kom den igång lite. Sorligt slut. Handlar om ett par med två olika bakgrunder, sen händer det massa i deras familjer. Orkar inte förklara. Men helt okej film alltså. Med Robert Pattinson också ;D



Nu ska jag käka lite äpplepaj :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

lovely stuff, särskilt det från vero moda =)

2010-06-19 @ 19:56:39
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0