4 juni 2010

Det är dags för fredags mysssssss! Även om det inte alls känns som fredag tycker jag. Känns som torsdag, men det är bara för att jag bytte med Linda, skulle eg. jobbat lördag och söndag men bytte så nu jobbar jag söndag och måndag i stället.

Nu står det helt still, jag vet inte vad jag ska skriva.

Mormor och morfar kom hit en sväng innan vid 14. Vi åt middag och prata massa. De stannade ganska länge. Blev ganska så tröttsamt ;D Höll på att somna ett tag.

Tänkte jag skulle vara ute i solen lite imorgon, eftersom jag är så himla blek!

På tisdag ska jag få tapetserat i mitt rum. På tiden! Så i helgen får vi flytta ut sängen i vardagsrummet och ställa resten av mina möbler i mitten av rummet. Har inte så mycket saker i mitt rum faktiskt. Så nästa vecka kommer det bli rörigt. Hoppas de jobbar fort så man blir av med dem så snabbt som möjligt :P

Beställde föresten Tekken 5 till mitt PS2 från cdon.se i veckan, stod att de hade skickat det så jag trodde jag skulle få det idag, men inte fick jag det. Jag som såg fram emot å nörda framför det. Brukade spela det alltid när jag var yngre med min brosa, så himla kul att slåss. Ska ta med det till Johan så ska jag spöa han rejält ;D

Nu blir det tv/film resten av kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

lovely evening =)

2010-06-04 @ 23:46:33
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0