10 days left

Äntligen är min jobb helg över. Har känt mig som en zombie hela helgen. Höll på att somna på bussen både igår och idag. Så nu ska det bli skönt att få sova ut lite. Dock måste jag gå upp halv 8 imorgon för att målaren kommer klockan 8. Hoppas han blir klar snabbt så jag kan flytta in i mitt rosa rum :P

Veckan som kommer hade jag tänkt att träna bara. Blir nog att träna hemma, vill inte lägga ut 350 kr på gymkortet. Kommer ändå inte hinna träna så mycket den kommande månaden. Veckan efter denna åker jag till Stockholm och stannar i en hel vecka, sen börjar jag jobba på mitt sommar schema så det blir inte mycket tid till träning då. Så jag skippar det denna månaden. Går lika bra att träna hemma. Måste bara få upp min motivation. Ska gå minst 30 minuter om dagen plus göra armhövningar, sit-ups och lite annat. Det ska nog gå bra :)

Igår la jag och Ewe upp en annons på blocket att vi söker bostad till hösten. Har redan fått ett mail om en lägenhet på södermalm för bara 6000 kr. Låter lite billigt. Men vi skicka iväg ett mail med lite frågor och om hon kunde berätta mer om lägenheten. Vi vill absolut inte bli lurade! Men fan va kul om man kunde ha lite tur och hitta en lägenhet redan nu så allt var fixat och klart. Jag ska börja leta jobb också. Funderar starkt på att jobba i stället för att plugga till hösten. Kan skjuta upp pluggandet ett år till. Så snälla snälla om det finns en gud, ge oss lite tur nu ;D

Hade en jätte skum dröm inatt. Brukar inte komma ihåg mina drömmar, men denna var ganska så läskig så därför kommer jag ihåg den. Satt och åt jag och massa folk vid ett långbord, när helt plötsligt några förvandlades till varulvar och börja äta upp alla. Jag och typ 3 till lyckades komma undan och gömma oss. Men det var en jobbig dröm, kände mig jagad och vettskrämd. Hatar såna drömmar!

Tänkte titta på Remeber Me ikväll. Den har äntligen kommit ut i bra kvalité. Och idag börjar en ny säsong av True Blood. Finally! Men jag ska vänta och se det med Johan i stället. Lyckades övertala honom att börja se det ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh älska remember me :D

2010-06-13 @ 14:47:53
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0