1 juni 2010

Man kan inte tro att det är juni idag om man tittar ut genom fönstret. Bara grått och massa regn. Läste dock i tidningen att det skulle bli varmare, men hur länge kommer det att hålla i sig? Men sånt får vi ju stå ut med när man bor i tråkiga Sverige, tyvärr.

Har jobbat idag. Var som vanligt trött imorse när jag vakna. Plus att jag hade ont i halsen och ryggen. Bara massa beskymmer :P Tog 2 alvedon och bet ihop. Gick ganska bra att jobba med ryggen. Men sen när vi tog 30 minuters fika höll jag på att gråta när jag skulle resa mig upp. Kändes som jag fick 10 knivar i ryggen. Det är värst när man har suttit eller legat för länge, så jag ska försöka hålla mig igång imorgon :)

Tog lite längre tid idag på jobbet, blev klar till 13. Hade ont i huvudet och var hungrig så jag gick inom Espresso House och köpte mig en kyckling & bacon macka. Kom hem ganska så fort, hade turen lite på min sida idag, bussen kom precis när jag kom fram till hållplatsen. Var hemma vid 13.30. Åt min goda macka sen somna jag i 2 timmar. Behövde sova. Men kändes ändå inte bättre efteråt. Åt lite middag sen vila jag lite till. Nu känns det mycket bättre, har mina halstabletter och vatten så det ska nog göra susen :)

Är ledig tills på söndag. På fredag ska vi passa Neo och Nova för TT och Ted ska på studentfest. Får se om jag är frisk tills dess annars får mamma passa dom själva. Orka med gnälliga ungar när man är sjuk :P

Såg film igår. The Collector. En kille ska göra inbrott i ett hus han länge spanat in, men natten han bryter sig in har redan en annan hunnit före honom och håller familjen fågna nere i källarn.
Inte min typ av film. För mycket tortyr och blod. Lite som Saw-filmerna.


Kommentarer
Postat av: Ewe

usch tortyr o blod gillar vi inte! krya på dig darlo :)

2010-06-02 @ 12:14:32
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0