6 juli 2010

Senaste...

Sms:et du fick: "Hej hej :) hoppas allt är bra med dig. Jag undrar om du skulle kunna jobba för mig imorn på erik?.. Kram Tove"
Personen du träffade: Mamma.
Låten du hörde: Somebody to Love - Justin Beiber ft. Usher.
Personen du pussade: Johan <3
Personen du ringde: Henrik.
TV-program du tittade på: Lotta på Liseberg :P

Antal...

Gånger du varit kär: Två gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: 2-3 ggr.
Hjärtan brustit på grund av dig: Ett.

Övrigt...

Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång i Sydsvenskan.
Vad har du gjort idag: Vaknade vid 11, ätit frukost, städat undan lite, gått en runda med Bobbie, varit å handlat med mamma.
Var det kul: Helt okej.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på. När jag jobbar vid 5, när jag är ledig mellan 10-13.
Vad ska du göra ikväll: Vara hemma, se på film I guess.
Är du seriös: Om jag behöver vara det så visst :)
Vad är du allergisk mot: Parfymerade saker :P
Var har du ont: Hade ont på ryggen eftersom jag bränt mig men inte så farligt nu.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: När jag var liten typ.. :P
Favorit serie: Friends, True Blood och Desperate Housewives.
Dagens dryck: Vatten


Bobbie :)


Jag har varit seg med att uppdatera sen jag kom hem från Stockholm. Har bara inte haft någon lust till det. Har bara jobbat typ sen jag kom hem. Är ledig nu 3 dagar, igår, idag och imorgon. Igår cykla jag till stranden med mamsen. Kom dit vid 11 tiden. Var ganska så molnigt, men ändå skönt. Bada två gånger också. Det var riktigt gött. Var ju kallt i början men sen vänjer man sig så det blir skönt. Så tråkigt att det är långgrunt så man måste gå så himla långt ut, nästan så man är framme i Köpenhamn ju :P Låg där några timmar, trodde inte solen tog så himla mycket. Men sen när vi kom hem var vi som kräftor! haha.. fyfan alltså. Jag har knappt kunnat sova inatt så ont har det gjort. Tog en kalldusch när jag kom hem sen smorde jag på after sun lotion, det svalka lite. Idag är det lite bättre men jag är fortfarande röd. Men nu har jag definitivt fått färg :D

Beställde nya tågbiljetter till Stockholm igår. Blev mellan den 24 juli till 11 augusti. Ska bli kul igen. Och denna gången får jag träffa Ewe lite mer än bara 1 dag ;D Woooho.

Tänkte se Weekend at Bernie's och lite fotboll sen :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

men darlo du måste smörja in dig ordentligt ;)

2010-07-06 @ 16:54:51
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0