Bum bum be-dum bum bum

Bara två dagar kvar att jobba. Fan va nice. Är redan helt slut efter bara två dagar. Men snart så har jag ledigt i 2 hela veckor! Is very very very nice.

Var varmt ute idag så jag bestämde mig för att cykla och bada med Bobbie efter jobb. Cykla till jobbet imorse också så jag hade motvind både hem och när jag cykla till stranden. Fy fan va slut jag var i benen efteråt. Men å andra sidan är det bra träning ;)

First thing we did var att bada. Var riktigt skönt. Men Bobbie är en badkruka så han ville upp direkt igen :P Låg inte så länge och sola. Kanske en halvtimme.

Tog en snabbdusch sen däcka jag i sängen. Var helt slut. Småsov kanske i två timmar. Känner mig lite utvilad nu i alla fall. Men det blir sängs tidigt ikväll också.

Tänkte jag skulle fortsätta titta på 90210 nu =)


Kommentarer
Postat av: Ewe

You bitch :P Jag vill oxå va ledig så länge!

2010-07-21 @ 23:47:22
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Emmo

bada med bobbie? hahaha

2010-07-22 @ 09:41:17
URL: http://www.twitter.com/emelienystrom
Postat av: Ewe

Ser fram emot uppdateringar snart darlz :) Och fortsätt titta på 90210!

2010-08-11 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0