Avsluta meningen..

Jag har insett att min senaste kyss var. . . för ungefär 2 veckor sen.

Jag lyssnar på . . . 3 Doors Down.

Jag pratar med . . . ingen just nu.

Jag tycker om . . . choklad.

Min första riktiga kyss var . . . med Christopher.

Jag avskyr när folk . . . tränger sig eller är otrevliga av ingen anledning alls.

Jag gillar . . . sex :D

När jag vaknar på morgonen är jag . . . trött.

Jag är förälskad i . . . Johan får jag säga hihi

Jag kommer alltid minnas . . . somrarna med Jenny ;)

Sist jag grät . . . var för några dagar sen.

Min mobiltelefon är . . . helt underbar!

Kärleken är . . . lövely <3

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . på dagen som varit, kommande dagar och Johan ;)

Just nu tänker jag . . . vila en stund.

Bebisar är . . . söta men jobbiga!

Ikväll ska . . . ta det lugnt å se film.

Imorgon ska jag . . . antagligen sola med Linda.

Jag vill . . . till Stockholm nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0