9 juli 2010

Fy tusan vad trött jag är nu. Har varit en jobbig dag på jobbet. Varmt, mycket gäster, mycket städning och leverans från Cervera. Blö rent ut sagt. Jag och Kattis fick oss ett litet träningspass när vi bar upp alla varorna på andra våningen, det var riktigt svettigt :P Blev klar vid 13 tiden.

När jag kom hem var jag helt slut, tänkte gå och lägga mig men det var ju sol och varmt ute så jag kunde lika bra ligga ute på gräsmattan och sola lite. Låg inte så länge dock. Blev för varmt. Nej sola ska man göra på en strand så man kan bada och svalka av sig i mellan åt. Funderar på att cykla till stranden efter jobb imorgon, får se om jag orkar.

Ska jobba imorgon och på söndag också, sen är jag ledig måndag och tisdag, hade tänkt utnyttjat min ledighet på stranden men så kolla jag vädret och det ska tydligen regna och åska båda dagarna. Fan då. Man ska alltid ha otur. Ska ta en tur till mormor och morfar på måndag tror jag. Kanske får lite money ;D

Tittade igenom lägenheter på blocket och hittade en ganska lockande. En hel övervåning, med två rum, stort badrum och förråd i Bagarbossen. Kosta bara 4500 kr, tror det är för hela våningen, vet inte än. Har skickat iväg ett mail och ställt några frågor. Det skulle ju vara perfekt för mig och Ewe. Okej boende ,billig hyra och bra läge! Håller tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

precis, vissa sängar kan vara för mjuka när det gäller den ställningen. Man sjunker rätt mycket och det påverkar musklerna ordentligt :P

2010-07-09 @ 23:09:51
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Ewe

vafaaan, kallar du mig sexberoende lr? ;O

2010-07-10 @ 10:56:31
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0