7 juli 2010

Idag har jag varit duktig och tog en powerwalk innan frukosten. Var riktigt skönt faktiskt, även om man var hungrig så kändes det bra. Dock ska jag inte göra det när jag jobbar, det kommer jag absolut inte orka. I så fall måste jag gå upp minst klockan 4. Så no thanks. Får gå efter jobbet i stället.

Har varit ledig mina 3 dagar nu. Ska jobba 4 på rad nu. Torsdag till söndag. Blir att ta bussen imorgon och på fredag och sen kanske jag cyklar lördag och söndag, vi får se hur vädret blir och om jag orkar.

Idag har jag passat Neo och Nova. Har inte träffat Neo på jätte länge, minst 3 veckor sen sist. Saknat mitt lilla busfrö :) Hoppas allt löser sig för TT nu bara. I know it will. She's a strong woman! ;D

Håller på att tvätta lite. Sen när det är klart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite fotboll tror jag. Blir sängs tidigt, om jag kan sova så klart.

Bobbie var fotomodell innan :)



Neo och Nova.

Kommentarer
Postat av: Ewe

hihi söta bilder =)

2010-07-08 @ 00:06:55
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0