18 Juli 2010

Jag har hittat en ny favorit låt. Beautiful Monster med Ne-Yo. Love it. Den spelas om och om igen. Bästa låten jag hört detta året for sure.



Anyways. Var helt slut igår efter jobbet. Speciellt när det är så varmt också. Värmen tar snart dö på mig om det ska fortsätta vara så här. Tur att det blivit lite svalare i alla fall. Det ska tydligen regna i veckan som kommer. Skönt. Är ledig imorgon också sen är det på det igen 4 dagar.

Hoppas det går fort. Jag vill ha lördag nu! För då åker jag till Estocolmo igen! Och denna gången blir det lite längre än en vecka. Mys.

Var och köpte en sports-bh idag. Har behövt en länge. Den jag har är old och inte alls lika bra som den jag köpte. Det blev en vit på Stadium. Den är perfect. Håller brösten på plats ordentligt (Y)

Såg färdigt The Blues Brothers innan. Längesen jag såg den. Den är ganska så bra och rolig. Bra musik :) Hade tänkt se The Runaways nu med Kristen Stewart och Dakota Fanning. Ännu en musik film. Eller ska jag sova kanske? Har inte bestämt mig än haha..



Anyways.. Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha (Y) jag vill också se the runaways :O

2010-07-19 @ 00:03:17
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0