12 juli 2010

Gosh it's hot. Det har varit över 30 grader de senaste dagarna. Inte alls kul att jobba då heller, eller att sova. Vaknade flera gånger i natt av värmen, var tvungen att gå upp och ta en kall handduk och lägga över mig så jäkla varmt var det :P

Har varit ledig idag. Vaknade vid halv 10 idag. Åt snabbt frukost sen åkte jag till mormor och morfar i Skanör :) Satt ute i trädgården och åt god middag. Blev fläskfilé i nån god tomatsås och potatisgratäng. Sen kom min morbror också och drack kaffe med oss. Han är alltid så rolig. Hade glömt bort att han har ju båt! Så vi ska ut en dag och bada. Brukade göra det när jag var mindre. Tio gånger bättre att bada från båten än från stranden. Slipper sand och massa folk.

Är ledig imorgon också. Blir antagligen stranden då. Såg att det skulle bli lite svalare imorgon, men det kan vara skönt att bada ändå. Och måste försöka njuta av solen så mycket som möjligt när jag är ledig. Sen ska jag jobba onsdag till lördag.

Hade visst inte så mycket att uppdatera om :P Next time maybe.

Kommentarer
Postat av: Ewe

oj va mkt du ska jobba :) fan jag vill oxå känna nån med båt!

2010-07-12 @ 20:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0