Workiiie

Det har blivit ganska så mycket jobb denna veckan. Både måndag, onsdag och idag, plus att jag ska jobba på lördag och söndag. Money money.

Lönen jag fick i måndags var så dålig att jag knappt har något kvar. Fan va trist. Jag får snåla som tusan denna månaden som kommer. Skulle dock få lite av mamma, som är skyldig mig sen innan.

Hade en väldigt jobbig gäst både igår och idag. Ställde massa frågor och berätta hur duktig han varit i skolan. Jag bara nicka och log. Han prata med alla gäster. De flesta blev nog smått irriterad på honom. Sen idag fråga han om jag hade barn. Jag bara: Nej, jag är lite för ung för det. Men vilken fråga liksom! Orka svara på massa frågor så tidigt på morgonen. Tur att han och hans kompis checka ut idag.

Vet inte om jag ska träna idag eller om jag ska vänta tills imorgon. Ångestbeslut. Har bara tränat en dag denna veckan so far. Not good. Jag vill ju träna minst 3 dagar i veckan. Får fundera vidare.

Och denna helvetiska snö alltså. Jag är så himla trött på det nu. Försvinn. Igår var rena snöstormen. Kom inte fram någonstans, och blåste nästan omkull mig på cykeln. Ett tips.. försök inte cykla när det är storm :p

Tur att det slutade senare mot kvällen, i stället gick det över til regn och plusgrader. Så nu är det mest slask. Hatar det. Nej nu vill ja ha VÅR! Ge mig sol och värme.

Dagens heting, Peter Facinelli. Mums.


Kommentarer
Postat av: Ewe

usch störande med irriterande folk på jobbet ;P

snygg bild på Peter :)

2010-01-28 @ 19:00:15
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0