Träning & jobbsökande

Fan nu börja det och snö idag igen! När ska det sluta? Jag vill inte ha mer snö nu. Försvinn försvinn.. haha..

Mötte upp mamma efter hon slutat jobb. Körde till badet, för att kolla upp vad det kosta med gymkort osv. Och det var väldigt billigt. Ett månadskort kostar bara 350 kr, och då ingår, gym, bad och bastu. Och man får ju komma och gå hur mycket man vill hela månaden ut.

Så jag boka tid till genomgång, på torsdag. Kan vara bra och veta hur allt funkar och vart man ska gå osv osv. Så senast på måndag kommer jag börja träna.

Ska ju jobba i helgen, så det är inte troligt att jag börjar till helgen. Men fan va skönt det kommer bli. Jag måste komma i form nu. Har latat mig som sagt för länge nu. Måste börja tänka på vad jag äter också! Största boven är Colan, måste minska på det. Även om jag inte dricker så mycket som jag gjorde innan så måste jag minska på det.

Har sökt lite jobb idag också. Måste hitta något mer än det jag har nu. Känner att jag kan inte handla det jag vill ha eller resa vart jag vill, med den inkomsten jag har just nu. Så jag hoppas på svar från nåt. *Håller tummarna*

Tänkte se Flirting with Forty ikväll. Har bara skjutit upp det. Vet inte varför. Tänkte börja titta på 90210 också.

Over and out..


Kommentarer
Postat av: Ewe

Vart ligger du på 90210? Tobbe har blivit besatt av det nu :P



Haha ja Cola är verkligen en bov. Jag drack det typ varje dag 2008 men sen drog jag ner på det, tror det gjorde stor skillnad. Jag gick ju ner från typ 55 kg till 48. ;D Lovely inte bara p.g.a sluta med cola men :P

2010-01-12 @ 20:12:45
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: a.s

hej!:)

2010-01-14 @ 17:22:27
URL: http://ivflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0