Segare än segast

Då var denna helgen över. Har inte gjort mycket heller.

I fredags träffa jag Sara. Prata massa skit och skvaller, och igår var jag väldigt seg. Sov länge, cykla bara och handla snabbt, sen såg jag Familjen är Värre, som jag köpte med hem på dvd. Inte lika rolig som första filmen. Men den gick.



Satt resten av kvällen framför msn. Gick nog inte och la mig förens halv 2 i natt. Sov till runt 12 tiden idag. Dock vakna jag flera gånger, först vid 7, sen 8.30, sen vid 10 då jag fick sms från Frida som fråga om jag kunde jobba för henne imorgon. Sen gick jag upp vid 12.30.

Åt frukost, sen begav jag mig till gymmet. Tänkte lika bra, för imorgon kommer jag nog inte orka gymma eftersom jag ska jobba.

Köpte föresten en gymnastikboll på Netto innan. Ska börja träna magen på den. Tycker den maskinen på gymmet är dålig, och jag vill inte träna med bollen där så jag tänkte göra det hemma i stället, och slippa skämmas. haha..

Ah, men det var väl det hela, så God kväll.


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha smart, kör på hårt hemma du ;)

2010-01-24 @ 20:43:39
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0