Mys

Har tagit det väldigt lugnt de senaste dagarna sen jag kom hem från huvudstaden.

Passade faktiskt Nova för första gången igår. Var både roligt och lite tröttsamt. Fattar inte hur TT klarar av att vara småbarnsmamma. Jisses. Det är ett heltids jobb.. till och med mer än det.



Ska tvätta imorgon. Har väldigt mycket tvätt, nästan så det svämmar över. Klockan 12 till 16. Ska försöka fixa en tid hos frisören också. Antingen imorgon eller till på tisdag. Vill klippa och färg håret. Var inne och hörde vad det skulle kosta innan nyår, och det gick på runt 800 kr. Det kostar att vara fin. höhö..

Nej, nu hade jag tänkt mig krypa till kojs och titta på några 90210 avsnitt :)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag tvättade också igår, men tog bara hälften av all tvätt vi hade för d va så himla mkt ;P suck.

2010-01-04 @ 09:20:34
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0